Seat Leon Supercopa MK ll

Samochód wyścigowy pochodzi z najbardziej prestiżowego pucharu wyścigowego samochodów turystycznych jednej marki - Seat Supercopa. Seria wyścigowa ścigająca się na torach całej Europy skupia wielu utalentowanych kierowców z całego świata, i towarzyszy prestiżowym wyścigom DTM. Samochód Seat Leon Supercopa MK ll jest jednym z najszybszych aut wyścigowch w swojej klasie, druga generacja Supercopy jest bardzo zawansowana technicznie. Poniżej przedstawiono jego specyfikację:

Seat Leon Supercopa 2006
Silnik
Typ 4 cylindry w układzie szeregowym z turbodoładowaniem
Pojemność (cm 3 )

1984

Średnica x skok (mm) 82.5 x 92.8
Maksymalna moc (KM) 301 przy 6500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy (Nm) 340 przy 2100 obr./min.
System elektryczny BOSCH MED. 8.1
Układ wydechowy Katalizator wyścigowy HJS 98dB
Bak paliwa Seryjny, z podwójną pompą
Układ napędowy
Napęd Przedni
Skrzynia biegów 6 prędkości, DSG z manetkami przy kierownicy
Dyferencjał Mechaniczny z automatyczną blokadą, o ograniczonym poślizgu na pochyłościach 24/45
Manetka skrzyni biegów Przy kierownicy
Podwozie i zawieszenie
Zawieszenie przednie McPherson z dwoma płaszczyznami dostosowania
Zawieszenie tylne Niezależne typu multilink, z możliwością dostosowania w dwóch płaszczyznach
Resory O zmiennym obciążeniu wstępnym na obu osiach
Hamulce przednie Tarcze 360 mm chłodzone powietrzem i szczęki z 6 tłoczkami
Hamulce tylne Tarcze 256 mm chłodzone powietrzem i szczęki z 1 tłoczkiem
Pedał hamulca Zakotwiczony w podłodze, z regulatorem hamowania
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, z szybkim czasem reakcji
Obręcze Ronal 8"x18"
Opony Yokohama 230/650 ZR18
Karoseria
Rama ochronna Posiada homologację FIA i jest przygotowana dla systemu HANS
Pozycja kierowcy Obniżona i wycofana w stosunku do modelu seryjnego
Aerodynamika Płaski spód, spoiler przedni, tylny dyfuzor i regulowana lotka; charakterystyczne błotniki
Rozstaw przedni 1662 mm
Rozstaw tylny 1591 mm
Długość 4,6 m
Odległość między osiami 2,594 m
Regulacja
Konwergencja Na obu osiach
Spadek 3 do 6 stopni na osi przedniej i 2 do 5 stopni na osi tylnej
Drążki stabilizujące 6 pozycji
Wysokość Tak
Resory 3 stopnie swobody
Amortyzatory Dwupozycyjne
Lotka 16 pozycji

   

Volkswagen Golf V 2.0 TDI

Samochód powstał w specyfikacji technicznej odpowiadającej wymaganiom serii wyścigowej  Volkswagen Castrol Cup. Obecnie jest to już druga ewolucja modelu, zakres zmian obejmuje min: szperę Quaife, sprzęgło Sachs Racing z pojedynczym kołem zamachowym, zmienione oprogramowanie sterujące silnikiem, elementy nadwozia z kompozytów.

Auto z powodzeniem brało udział w wyścigach długodystansowych na torach całego Świata, min. :

  • EUROSPEEDWAY LAUSITZ
  • AUTOMOTODROM BRNO
  • HOCKENHEIM
  • ZANDVOORT
  • AUTODROM MOST
  • AUTODROME DUBAI

Samochody serii Volkswagen Castrol Cup doskonale udowodniły, że silniki diesla sprawdzają się w warunkach ekstremalnych na torze równie dobrze jak wysokoobrotowe jednostki benzynowe, a cała konstrukcja pucharowego Golfa okazała się bardzo udana i doskonale funkcjonowała w wyścigach samochodowych.

Dane techniczne samochodu wyścigowego GOLF V TDI 2.0 16V

 

Nadwozie:
   nadwozie samonośne
   klatka przeciwkapotażowa – Wiechers Sport – 25 CrMo 4
   homologacja FIA, DSMB
   zestaw aerodynamiczny – GOLF CUP

Silnik:
   4 cylindrowy – 16 zaworowy
   wysokoprężny – TURBO
   chłodnica paliwa
   chłodnica oleju
   chłodnica powietrza doładowującego (intercooler)
   katalizator utleniający
   pojemność skokowa -  1968 ccm
   moc max -  185 KM
   max moment obr. -  405 Nm.
   modernizacja sterownika silnika - ECUSOFT.PL

Skrzynia biegów:
   6 biegowa – napęd przedni

Sprzęgło:
   jednotarczowe – tarcza typu SINTERMETALL – Sachs Race Engineering
   Blokada mechanizmu różnicowego - Szpera Quaife QDF16R

Zawieszenie przód:
   sportowe – łożyska zawieszenia typu „Uni – Ball”
   amortyzatory gwintowane, regulowane Sachs Race Ing.
   sprężyny – EIBACH
   stabilizator sportowy

Zawieszenie tył:
  amortyzatory regulowane – Sachs Race Ing.
  stabilizator sportowy
  sprężyny EIBACH

Felgi:
  ATS 8 x 18 typ DTM COMPETITION

Opony:
  PIRELLI PZERO CORSA 225/40 ZR 18

  SLICK PIRELLI D3 225/625 R18

Układ hamulcowy:
  przód:
    zaciski 4 – tłokowe – ALCON
   tarcza wentylowana ø 355 mm
   tył:
    zaciski 1 – tłokowe
   tarcza ø 250 mm
   regulacja siły hamowania przód – tył
   klocki hamulcowe przód:  PAGID RS14, tył:  PAGID RS7

Wyposażenie:
  pneumatyczny układ podnoszenia samochodu 4-tłoki
  kierownica sportowa - OMP
  siedzenie wyścigowe – OMP
  pasy bezpieczeństwa 6-punktowe – OMP
  system gaśniczy - OMP
  siatka ochronna po stronie kierowcy
  lap timer


Po szczegółowe informacje prosimy kontaktować się telefonicznie bądź drogą mailową

 

Zapewniamy profesjonalny i solidny serwis w rozsądnych cenach. Posiadamy kompleksowe wyposażenie, potrzebne doświadczenie, usługi na najwyższym poziomie...

 

W naszym serwisie nie zapominamy o tych, którzy lubią swoim autom nadawać indywidualny styl. W dziale Projekty prezentujemy pomysły na ciekawe modyfikacje...

 

Kompleksowo i profesjonalnie przygotowujemy samochody do udział w zawodach sportowych...

© pachura motorsports | projekt i wykonanie: amb software

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

X