Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm
Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm

Audi R8 5.2FSI STAGE 2 ABT POWER + AKRAPOVIC 625KM 580Nm

Czy można poprawić supersamochód? Ależ oczywiście! Trzeba po prostu zastosować się do następujących zasad: dodać więcej mocy, zmniejszyć masę, a to wszystko oprawić jeszcze lepszym dźwiękiem silnika. Trzymaliśmy się tych założeń przy tuningu pięknego Audi R8 5.2 FSI. Więcej mocy zdobyliśmy dzięki tuningowi silnika Abt Power, mniej masy oraz fantastyczny dźwięk silnika uzyskaliśmy montując układ wydechowy Akrapovic Slip-On Titanium. Tuning silnika 5.2 V10 FSI został opracowany i przetestowany przez najlepszych niemieckich inżynierów z Abt Sportsline. Poprawianie tak doskonałego silnika jak V10 od Audi nie jest łatwym zadaniem, ale my nie boimy się wyzwań. R8 w wersji seryjnej na hamowni wykazało się parametrami godnymi uwagi: 547 KM i 525 Nm - to więcej niż obiecuje producent. Po zmianie oprogramowania silnika na Abt Power zajęliśmy się modyfikacją wydechu. Fabryczny układ Audi zastąpiliśmy najwyższej jakości sportowym systemem Akrapovic Slip-On Titanium. Ten wydech jest wykonany z unikalnego stopu tytanu, który jest bardzo wytrzymały i wyjątkowo lekki, aż o 16,3 kg lżejszy od układu Audi! Biorąc pod uwagę umieszczenie silnika i układu wydechowego – przy tylnej osi, zmniejszenie masy z tyłu samochodu wpływa bardzo korzystnie na jego właściwości jezdne. Specjalna konstrukcja wydechu Akrapovic obejmuje innowacyjne tłumiki, rezonatory oraz podwójne zawory dźwiękowe. Zmniejszenie ciśnienia w wydechu znacząco zwiększa sprawność silnika. Po tych modyfikacjach Audi R8 ponownie przypięliśmy na rolkach hamowni. Pomiary dały imponujące rezultaty: udało nam się wykrzesać dodatkowe 77 KM i 53Nm! To wyjątkowe Coupe może teraz pochwalić się mocą 624 KM i momentem obrotowym 578 Nm, a także piękną symfonią silnika V10 uwalnianą przez karbonowe końcówki wydechu Akrapovic.

https://www.youtube.com/watch?v=eXXskFSeFiA

 

Zapewniamy profesjonalny i solidny serwis w rozsądnych cenach. Posiadamy kompleksowe wyposażenie, potrzebne doświadczenie, usługi na najwyższym poziomie...

 

W naszym serwisie nie zapominamy o tych, którzy lubią swoim autom nadawać indywidualny styl. W dziale Projekty prezentujemy pomysły na ciekawe modyfikacje...

 

Kompleksowo i profesjonalnie przygotowujemy samochody do udział w zawodach sportowych...

© pachura motorsports | projekt i wykonanie: amb software

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

X